dimecres, 1 de febrer del 2017


QUE FEM QUAN EL QUE PENSEM NO ÉS POSITIU?


El facebook és una finestra on ensenyar a la gent que ens rodeja lo bé que ens van les coses, lo enamorats que estem amb fotos precioses, lo feliços que som amb frases i cançons alegres i lo genial que és tot...

Però que fem quan les coses se'ns giren? Aquests sentiments queda lletjos ensenyar-los per aquí... No volem compartir les nostres pors, penes o decepcions. Per no semblar que volem cridar l'atenció o fer pena...

I ens els reprimim... No ho diem... Potser escrivim o fem l'intent, però no ho arribem a publicar per por de que pensaran de nosaltres, al fer públic un sentiment tant íntim. Com si la resta que publiquem no ho fos...

I avui vull cridar a els quatre vents, pensi la gent el que pensi, que estic EMPRENYADA, DECEPCIONADA, TRISTA, RABIOSA i tots els sentiments d'impotencia que us pugueu imaginar!!! I tinc un nus al pit que no em trec de cap manera!!!

Però sempre hi ha una part bona de tot plegat, i és que tinc una gent que m'envolta que fa el màxim i em té lligada amb una corda ben forta perquè no decaigui!!! I ells són els que fan que els dies grisos, no ho siguin tant...

Així que avui facebook i gent del voltant PENSO AIXÒ!!!

No sempre són tot són flors i violes, a vegades la crua realitat és amarga i també podem compartir-ho!!! No per fer pena, si no perquè tots som persones i tots tenim dies grisos!!!

I després d'aquesta parrafada, ENDAVANT, SEMPRE ENDAVANT!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada