dimecres, 1 de febrer del 2017

PERQUÈ UN BLOG?

El dilluns 30 de Gener, al vespre. Vaig connectar amb la Raquel Riba Rossy és una gran il·lustradora d'Igualada, que s'ha donat molt ha conèixer gràcies a el seu personatge de Lola Vendetta. 

Ella va fer una connexió a facebook live (no sé si es diu ben bé així) en aquell moment em connectava jo, així que vaig veure que començava ha dibuixar i vaig estar veient-la. Quan de cop va començar a parlar i treure temes sobre la manera de portar les relacions. 

Vaig començar a comentar en directa el que jo opinava i com veia jo a través de les experiències amb les meves ex parelles. I quina va ser la meva sorpresa, quan va començar a llegir els meus comentaris en alt (entre varis) i varem començar quasi a dialogar ella i jo. Connectant com si estiguéssim una al costat de l'altre.

Llavors va fer un comentari de que la gent a vegades donava una imatge a la tele, radio, fotografies... I que per això li agradava els vídeos en directa, ja que així la coneixem. I podíem interactuar com si ens tinguéssim al costat. 

Llavors jo vaig  escriure això:

"LA DIFERENCIA DE LA GENTE QUE ESTÁ DETRÁS DE LAS CÁMARAS Y TU. ES QUE TU CON TUS DIBUJOS, DEMUESTRAS TODAS TUS ILUSIONES Y TUS MIEDOS...

 ...ES COMO DESNUDARTE DELANTE DEL PAPEL"

Li va agradar tant la frase que em va fer un comentari, a part d'apuntar-la en un dels laterals del dibuix: Raquel tienes que pensarte seriamente escribir un blog! 

I vaig pensar: Perquè no?



Gràcies Raquel (Lola Vendetta) 

https://www.facebook.com/lolitavendetta/?fref=ts

http://lolavendetta.net/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada